Horse Racing Forum - PaceAdvantage.Com - Horse Racing Message Board

Go Back   Horse Racing Forum - PaceAdvantage.Com - Horse Racing Message Board > Search Forums


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.39 seconds.
Search: Posts Made By: PaceAdvantage
Forum: General Handicapping Discussion Today, 04:48 PM
Replies: 66
Views: 1,698
Posted By PaceAdvantage
I like cj, probably missed that as I don't recall...

I like cj, probably missed that as I don't recall this at all. I am also a little bit behind on threads read here on PA.

Since some people think cj & I are the same person, this will add more fuel...
Forum: General Handicapping Discussion Today, 04:44 PM
Replies: 66
Views: 1,698
Posted By PaceAdvantage
Drama queen...:lol: That's a joke son...take...

Drama queen...:lol:

That's a joke son...take it in the light hearted manner in which it was given.
Forum: General Handicapping Discussion Today, 02:43 PM
Replies: 66
Views: 1,698
Posted By PaceAdvantage
My memory sucks so I can't recall what kind of...

My memory sucks so I can't recall what kind of history you have with bobphilo, but operating just off this thread alone, you have excuse.

even if you have a history, totally uncalled for

It...
Forum: General Handicapping Discussion Today, 11:59 AM
Replies: 66
Views: 1,698
Posted By PaceAdvantage
The internet is indeed a strange ****ing place. ...

The internet is indeed a strange ****ing place.

RR, you are a strange dude sometimes...blow ups out of nowhere...unpredictable and chaotic as always...and nasty as hell sometimes on top of it all....
Forum: Off Topic - General Today, 11:44 AM
Replies: 9
Views: 384
Posted By PaceAdvantage
With a thread title like "Say, somehow, Dems...

With a thread title like "Say, somehow, Dems don't win back the house...," where do you get that this is me being confident R's hold? :lol:

Nice reply...but why would I be willing to put my money...
Forum: Off Topic - General Yesterday, 03:56 PM
Replies: 60
Views: 1,244
Posted By PaceAdvantage
Ummmm....maybe I guess? Certainly took back a...

Ummmm....maybe I guess? Certainly took back a nice chunk of losses today so far
Forum: General Handicapping Discussion 10-15-2018, 05:12 PM
Replies: 288
Views: 9,716
Posted By PaceAdvantage
cj, your daughter, your family and you deserve...

cj, your daughter, your family and you deserve nothing but GOOD NEWS from here on out...you all have been through way more than your fair share the past couple of years.

I think if there's...
Forum: Off Topic - General 10-15-2018, 05:08 PM
Replies: 57
Views: 1,640
Posted By PaceAdvantage
She could never win a general election, Indian...

She could never win a general election, Indian controversy or no Indian controversy...even if running against someone like Trump.

This is, of course, my humble opinion. Yours will likely differ...
Forum: Off Topic - General 10-15-2018, 12:29 PM
Replies: 26
Views: 571
Posted By PaceAdvantage
And by the way, it was the same way with Bush...

And by the way, it was the same way with Bush (although not in such high degree).

He was supposed to be responsible for everything bad that happened in the world, even responsible for 9/11, yet...
Forum: Off Topic - General 10-15-2018, 11:54 AM
Replies: 9
Views: 384
Posted By PaceAdvantage
Say, somehow, Dems don't win back the house...

Will renewed cries of "RUSSIAN COLLUSION" be the excuse again?

I mean, if they hacked our election in 2016, who's to say they won't do it again (with the intention of aiding comrade Trump) in 2018...
Forum: Off Topic - General 10-15-2018, 11:49 AM
Replies: 26
Views: 571
Posted By PaceAdvantage
It's an interesting dilemma for dems and haters. ...

It's an interesting dilemma for dems and haters.

On the one hand, Trump is this absolutely dangerous, frightening and all powerful figure who might bring the USA and the world to the brink of...
Forum: Off Topic - General 10-15-2018, 11:46 AM
Replies: 37
Views: 986
Posted By PaceAdvantage
Yeah...I like her so much, I don't even know how...

Yeah...I like her so much, I don't even know how to spell her name...LMAO
Forum: Off Topic - General 10-15-2018, 11:45 AM
Replies: 455
Views: 15,162
Posted By PaceAdvantage
It would be rather delicious if this blue wave...

It would be rather delicious if this blue wave failed to materialize and democrats are once again shocked back to the stone age on election night.

I shouldn't be so lucky as to have something like...
Forum: Off Topic - General 10-15-2018, 11:31 AM
Replies: 2,203
Views: 114,931
Posted By PaceAdvantage
Dude is trolling pretty hard at this point...best...

Dude is trolling pretty hard at this point...best to ignore for a while IMO
Forum: Off Topic - General 10-15-2018, 11:23 AM
Replies: 16
Views: 418
Posted By PaceAdvantage
Yeah, but the other 99.9% of his reported...

Yeah, but the other 99.9% of his reported whoppers are always true.

You choose to focus on the .1% that they get wrong, in their eagerness to report. :lol:
Forum: General Racing Discussion 10-15-2018, 11:21 AM
Replies: 41
Views: 2,081
Posted By PaceAdvantage
The threat of lawsuits and federal law / fines...

The threat of lawsuits and federal law / fines are what motivates businesses to invest in securing money and information.

There isn't too much of that kind of threat looming over racing. If there...
Forum: General Racing Discussion 10-15-2018, 01:23 AM
Replies: 41
Views: 2,081
Posted By PaceAdvantage
Excellent point. Meet Fuss...:ThmbUp:

Excellent point. Meet Fuss...:ThmbUp:
Forum: General Racing Discussion 10-15-2018, 01:22 AM
Replies: 41
Views: 2,081
Posted By PaceAdvantage
Does anyone really think if the guy at the podium...

Does anyone really think if the guy at the podium at the NYSE DOESN'T press that button, trading actually WON'T open or close?

:lol::lol::lol::lol:

It's 2018 racing industry. Time to get your...
Forum: Off Topic - General 10-14-2018, 11:46 PM
Replies: 14
Views: 341
Posted By PaceAdvantage
BURLS.....FTW

BURLS.....FTW
Forum: Off Topic - General 10-14-2018, 11:45 PM
Replies: 1,372
Views: 186,692
Posted By PaceAdvantage
I admit it...I don't get it...

I admit it...I don't get it...
Forum: Off Topic - General 10-14-2018, 11:41 PM
Replies: 26
Views: 571
Posted By PaceAdvantage
Fat chance. Even those who promise they are gonna...

Fat chance. Even those who promise they are gonna leave, never leave.

Be it the USA, or PA...:pound:
Forum: Off Topic - General 10-14-2018, 11:38 PM
Replies: 31
Views: 768
Posted By PaceAdvantage
Did I ever endorse further increasing deficits...

Did I ever endorse further increasing deficits ala Obama and Bush before him?

"why yes you did when you applauded the tax cut..."

Did I applaud the tax cut? Think I was pretty meh about it, in...
Forum: Off Topic - General 10-14-2018, 11:30 PM
Replies: 31
Views: 768
Posted By PaceAdvantage
After reading the article it was interesting to...

After reading the article it was interesting to see that graph...which basically says it's business as usual in terms of the debt.

It's disgusting and it's absolutely awful. Under Trump. Under...
Forum: Off Topic - General 10-14-2018, 10:54 PM
Replies: 16
Views: 465
Posted By PaceAdvantage
Do something about it. Save the world.

Do something about it. Save the world.
Forum: Off Topic - General 10-14-2018, 10:29 PM
Replies: 37
Views: 986
Posted By PaceAdvantage
Another Clayman fan? She's an under-the-radar top...

Another Clayman fan? She's an under-the-radar top choice IMO....
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
» Advertisement
» Current Polls
Which handicapping software has given you the best ROI?
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3

All times are GMT -4. The time now is 05:28 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 1999 - 2018 -- PaceAdvantage.Com -- All Rights Reserved -- Best Viewed in a modern browser @ 1280x720 Resolution Or Higher
We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program
designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.